7راه براي بازاريابي و ارتقا فروشگاه چاپ بر اساس تقاضا
در برخي از زمان ها ، فروشگاه چاپ بر اساس تقاضا از يك سرگرمي جالب و سرگرم كننده به يك فعاليت تجاري تبديل شد كه دوست داريد با جديت بيشتري به آن توجه كنيد. مي دانيد كه اين صنعت كاملا اشباع شده است، اين بدان معناست كه رقابت زياد خواهد بود. براي اينكه خود را از بقيه متمايز كنيد، بايد از روش هاي بازاريابي استفاده كنيد. بهترين راهها براي ارتقا تجارت شما چيست؟
شما مي توانيد فروشگاه چاپ درخواستي خود را به روش هاي زير به بازار عرضه كنيد:
مخاطبان هدف خود را بياموزيد
وارد شبكه هاي اجتماعي شويد
يك ليست ايميل شروع كنيد
فروشگاه خود را بهينه كنيد
بررسي محصولات را بخواهيد و از آنها به عنوان گواهي استفاده كنيد
هزينه تبليغات را پرداخت كنيد
يك مسابقه برگزار كنيد
شما يك بازارياب حرفه اي نيستيد، و اشكالي ندارد. در اين راهنماي گسترده، ما نكات، ترفندها و اطلاعات بيشتري در مورد چگونگي استفاده از روش هاي تبليغاتي فوق براي هدايت بازديد و فروش بيشتر به فروشگاه چاپي مورد نياز شما به اشتراك خواهيم گذاشت قطعاً مي خواهيد به خواندن ادامه دهيد!
سفارش آنلاين چاپ ليوان
مخاطب هدف خود را بشناسيد
قبل از هر كاري بايد بدانيد كه به چه كساني بازاريابي مي كنيد. اين گروه به عنوان مخاطبان هدف شما شناخته مي شوند.
مخاطبان هدف شما از بخشهايي تشكيل شده اند كه در بازاريابي به آنها سطل نيز گفته مي شود. هر بخش محصولات شما را دوست دارد، اما انواع مختلفي از محصولات متفاوت است. به عنوان مثال ، يك جوان 20 ساله حداقل در اكثر موارد همان سبك 40 ساله را ندارد. شايد مخاطب جوان تر ، برخي از چاپ تيشرت هاي شما را بخواهد در حالي كه مشتري بزرگتر مي تواند به دنبال هديه اي مانند يك چاپ ليوان يا چاپ تابلوفرش باشد.
وقتي مي دانيد مخاطبان شما چه كساني هستند، مي توانيد برنامه هاي بازاريابي متناسب ايجاد كنيد. روشي كه براي خريد پيراهن 20 ساله در بازار عرضه مي كنيد متفاوت از روشي است كه پس از خريدار براي يك 40 ساله انجام مي دهيد. وقتي كمپين بازاريابي شما طبق سليقه، علايق و نكات درد يكي از مخاطبان شخصي شده احساس مي شود، استقبال بيشتري از پيشنهاد شما مي كنند.
سريع سريع، نقطه درد چيست؟ در بازاريابي ، يك نقطه درد مشكلي است كه يك سرب (مشتري به زودي) يا يك مشتري دارد. بياييد از 40 ساله اي كه به دنبال چاپ عكس روي ليوان است به عنوان مثال استفاده كنيم. شايد او مي خواهد براي تولد شخصي ماگ بخرد ، اما مي خواهد آن را سفارشي كند. او تاكنون نتوانسته است آنچه را كه بدنبال آن است پيدا كند، بنابراين اين نقطه درد او است.
با يادگيري نقاط حساس مخاطبان خود، سپس مي توانيد محصولات خود – مانند چاپ عكس روي ليوان– چاپ تيشرت– چاپ سنگ– چاپ تابلوفرش و … را به عنوان راه حل ارائه دهيد.
براي شروع، مشكلي نيست اگر مخاطب مورد نظر شما علايق عمومي بيشتري داشته باشد، مانند چاپ عكس روي تيشرت يا چاپ عكس روي ليوان حرارتي. با گذشت زمان، با تبديل شدن به يك استاد بازاريابي، مي خواهيد مخاطبان خود را به مشخصات دقيق محدود كنيد. به عنوان مثال، به جاي هدف قرار دادن اعضاي مخاطبي كه تي شرت مي خواهند، چيزي شبيه پيراهن هاي چاپي به سبك هنري باشد.
سفارش آنلاين چاپ سنگ
مخاطبان شما حتي از كجا آمده اند؟ بخشي از مشترياني كه قبلاً از شما خريد كرده اند. شما همچنين مي خواهيد مخاطبان رقباي خود و همچنين افراد معمولي را بخريد كه انواع كالاهاي شما را مي فروشيد.
هنگام تقسيم بندي مخاطبان، مي توانيد از انواع معيارها استفاده كنيد، از جمله:
روانشناسي، مانند عقايد و ارزشهاي كسي
رفتار، از جمله رفتار خريد آنها
جغرافيايي
جمعيتي مانند سن ، جنس ، شغل ، وضعيت تأهل ، درآمد ، نژاد ، تحصيلات و قوميت
حضور رسانه هاي اجتماعي ايجاد كنيد
تبريك مي گويم ، شما فقط يكي از سخت ترين بخش هاي بازاريابي كسب و كار چاپي خود را در تقاضا انجام داديد ، مخاطبان خود را مشخص كرديد. هر چند اين يك كار انجام شده نيست. همانطور كه فروشگاه شما رشد مي كند و مشتريان جديد جذب مشتري مي شوند ، مجبور مي شويد دوره اي برگرديد و دوباره مخاطبان خود را مرتب كنيد.
در حال حاضر هر چند، ما مي توانيم پيش برويم. مرحله تبليغاتي بعدي كه بايد دنبال كنيد ايجاد حضور در شبكه هاي اجتماعي است. نه ، شما نمي خواهيد از حساب هاي اجتماعي شخصي خود براي اين منظور استفاده كنيد ، اما يك نمايه Facebook ، Twitter ، Instagram و حتي YouTube براي فروشگاه چاپ درخواستي خود داريد.
سفارش آنلاين چاپ تيشرت
ثبت نام در اين حساب هاي اجتماعي رايگان است، اگرچه ما كمي بعد برخي از روش هاي بازاريابي پولي را داريم كه مي خواهيد استفاده كنيد. ما توصيه مي كنيم دستگيره هاي حساب متناسب با نام تجاري چاپي درخواستي خود ايجاد كنيد. اين امر باعث مي شود شما به راحتي جستجو كنيد. اگر به طور تصادفي از اين نام استفاده شده است، پس تغيير در نام را امتحان كنيد مانند افزودن زير خط يا حتي يك نقطه. استفاده از اعداد در انتهاي نام شما كاملا غير حرفه اي به نظر مي رسد.
اوه ، و لطفاً مطمئن شويد كه يك نمايه شخصي، بلكه يك نمايه تجاري ايجاد نمي كنيد. بله، يك تفاوت بزرگ وجود دارد. در اينجا پيوند ثبت نام حساب تجاري Twitter است: اين يكي براي فيس بوك و اين يكي براي اينستاگرام است. اكنون ايجاد يك حساب كاربري شروع تبليغات از طريق اين سيستم عامل هاي اجتماعي را بعداً آسان مي كند ، اما بگذاريد هنوز از خود پيشي بگيريم.
اكنون كه حساب هاي اجتماعي خود را بالا آورده ايد ، با Twitter t چه كار مي كنيد سجاف؟ چيزهاي زيادي! اگر خيلي راحت طرح هاي خود را زود به اشتراك بگذاريد ، مي توانيد كارهاي در دست انجام را ارسال كنيد. وقتي طرحي جديد قصد دارد به فروشگاه چاپي تقاضاي شما وارد شود، مي توانيد تصاوير را به اشتراك بگذاريد تا مخاطبان خود را به هيجان بياورند. از آنجا كه فروشگاه شما تخفيف يا فروش ارائه مي دهد ، مي توانيد آن را در شبكه هاي اجتماعي تبليغ كنيد تا بازديد بيشتري را به فروشگاه وب خود هدايت كنيد.
رسانه هاي اجتماعي همچنين فرصتي مفيد براي تعامل با مخاطبان شما ، پاسخ دادن به نظرات يا سوالات آنها هستند. اين روابط باعث ايجاد و تقويت اين روابط و تقويت وفاداري مشتري مي شود. هرچه مشتريان شما وفادارتر باشند، آنها محصولات بيشتري را از فروشگاه مورد نياز چاپ شما خريداري مي كنند.
سفارش آنلاين چاپ كوسن
گالري
چند بار بايد در شبكه هاي اجتماعي پست بگذاريد؟ كارشناسان كاملاً تصميم نگرفته اند، زيرا فاكتورهاي زيادي از جمله نوع كسب و كار شما و مخاطبان شما وارد عمل مي شود. حداقل روزانه يك قانون خوب است. اگر خيلي كم پست مي كنيد، بعضي از مخاطبان مي توانند شما را فراموش كنند!
اين ويدئو 10 دقيقه اي در مورد روندهاي اجتماعي تجارت الكترونيكي چاپ بر روي تقاضا قطعاً ارزش تماشاي آن را دارد:
ليست ايميل را شروع كنيد
با وجود رواج رسانه هاي اجتماعي، بسياري از سيستم عامل ها فيلترها و تنظيماتي را معرفي كرده اند كه ديدن همه پست ها را دشوار مي كند. اگر در مورد پست هاي يك كاربر در اينستاگرام به شما اطلاع داده نشود، ممكن است اين پست ها ديگر به شما نشان داده نشوند. فيس بوك به روشي مشابه كار مي كند. بنابراين ، حتي اگر مي توانيد مشتركان زيادي در شبكه هاي اجتماعي داشته باشيد ، هيچ تضميني وجود ندارد كه همه آنها پست هاي شما در شبكه هاي اجتماعي را ببينند.
سفارش آنلاين چاپ تابلوفرش
گالري
اين اعضاي مخاطب مي توانند همه محصولات، معاملات و تخفيف هاي جديد شما را از دست بدهند، مگر اينكه به طور دوره اي فروشگاه چاپ بر اساس سفارش شما را بررسي كنند. داشتن يك ليست ايميل واقعا مي تواند شكاف را از بين ببرد. مي توانيد به روزرساني هاي مربوط به فروشگاه خود را مستقيماً به صندوق ورودي كاربر ارسال كنيد.
فرم ارسال تماس
روش كار معمول اين است كه شما مي توانيد يك پنجره بازشو به نام فرم انتخاب در وب سايت خود ارسال كنيد. در اين فرم انتخاب اطلاعات تماس با سرب ، از جمله نام و نام خانوادگي آنها ، آدرس ايميل آنها و شايد يك شماره تلفن درخواست مي شود. سرب در ازاي ثبت نام چيزي به دست مي آورد ، معروف به آهنربا سرب ، مانند ليست منابع رايگان يا چند فصل از كتاب الكترونيكي.
با توجه به اينكه شما يك كار چاپي در صورت تقاضا هستيد و يك فروشگاه آنلاين به جاي وب سايت خود داريد ، بايد كارهارا كمي متفاوت انجام دهيد تا ليست ايميل هايتان از بين برود.
با پيوند دادن به صفحه ورود به فروشگاه خود در حساب هاي اجتماعي خود، مي توانيد از شبكه هاي اجتماعي براي ايجاد يك ليست ايميل استفاده كنيد. براي تشويق به ورود به سيستم، يك فرم انتخاب ثابت در صفحه فرود داشته باشيد. اگر هنوز صفحه فرود كاملاً خوبي نداريد ، اشكالي ندارد ، اما آن را زودتر اولويت بندي كنيد.
همچنين مي توانيد يك دكمه تماس براي اقدام يا CTA در صفحه تجاري فيس بوك خود قرار دهيد كه مي تواند به فرم انتخاب شما تبديل شود. فيس بوك گام به گام نحوه انجام اين كار را در اين صفحه انجام مي دهد. وقتي كاربران به نمايه فيس بوك شما مي رسند ، مي توانند CTA را كليك كرده و اطلاعات ايميل خود را با شما به اشتراك بگذارند.
اكنون كه يك ليست ايميل داريد، زمان ارسال برخي از مطالب فرا رسيده است. اين ويدئو مفيد يوتيوب شامل برخي از الگوهاي ايميل چاپي بر اساس تقاضا است كه مي توانيد براي شروع ارتباط با مخاطبان خود از آنها استفاده كنيد:
چند وقت يك بار بايد به مشتريان خود ايميل ارسال كنيد؟ شما بايد ذهنيت بالايي داشته باشيد، بنابراين اين بدان معني است كه حداقل از طريق ايميل حداقل هفته اي تماس بگيريد. مراقب باشيد از ارسال ايميل بيش از حد، مانند هر روز يا چندين بار در روز. شما مخاطبان خود را به سرعت تحريك خواهيد كرد و آنها اشتراك خود را لغو مي كنند يا ايميل هاي شما را به عنوان هرزنامه علامت گذاري مي كنند.
فروشگاه خود را بهينه كنيد
آيا قبلاً در مورد سئو اطلاعاتي شنيده ايد؟ احتمالاً ، اما آيا مي دانيد معني چيست؟ SEO مخفف بهينه سازي موتور جستجو است. به عبارت ديگر ، SEO در مورد تدابيري است كه شما براي اطمينان از نمايش بالاتر فروشگاه خود در صفحه نتايج Google دنبال مي كنيد. هدف رسيدن به شماره يك است ، اما حركت به سمت بالا در صفحه اول نيز يك موفقيت بزرگ است.
وقتي بيشتر مردم در مورد بهينه سازي براي سئو صحبت مي كنند ، آنها به يك وب سايت مراجعه مي كنند. فرض مي كنيم شما وب سايتي نداريد ، فقط فروشگاه چاپي درخواستي خود را داريد. شايد روزي محصولات خود را در سايت خود بفروشيد ، اما امروز آن روز نيست.
بهينه سازي فروشگاه
خوشبختانه ، شما مي توانيد فروشگاه چاپ درخواستي خود را به همان روشي كه يك وب سايت داريد ، بهينه كنيد. يك سايت بهينه شده سايتي است كه در دستگاه هاي تلفن همراه خوب به نظر برسد ، سريع بارگيري شود و بهترين روش هاي جستجوگرها را براي رتبه بندي خوب Google دنبال كند.
همچنين در صورت امكان مي خواهيد از كلمات كليدي مرتبط استفاده كنيد. از كجا مي دانيد كدام كلمات كليدي مرتبط هستند؟ با جستجوي رقابت و انجام تحقيق درباره كلمات كليدي از طريق سرويسي مانند Google Keyword Planner.
شما ابتدا با قرار دادن يك كلمه كليدي مانند “چاپ تي شرت” شروع مي كنيد و سپس به Google اجازه مي دهيد كلمات كليدي را پيشنهاد دهد. اطمينان حاصل كنيد كه عملكرد كلمات كليدي را بر اساس محبوبيت آنها در موتورهاي جستجو بررسي مي كنيد.
پس از داشتن كلمات كليدي مرتبط ، آنها را در نسخه خود قرار دهيد. به عنوان مثال ، در بيوگرافي خود ، ممكن است چيزي بگوييد مانند “[نام شركت] يك تجارت چاپ تي شرت در مشهد است.” شما مي خواهيد كلمات كليدي شما به طور طبيعي خوانده شوند ، زيرا كپي رباتيك به شما كمك نمي كند تا صفحه شما رتبه بندي شود.
همچنين از پر كردن كلمات كليدي خودداري كنيد، جايي كه كلمه كليدي را به تعداد دفعاتي كه فضا اجازه مي دهد اضافه مي كنيد بنابراين ممكن است رتبه بهتري داشته باشد. الگوريتم گوگل اين رفتار را مجازات خواهد كرد.
سفارش آنلاين چاپ پازل
ضمناً، مرتبط بودن كلمات كليدي شما چندان مهم نيست. هر چند ماه مي خواهيد تحقيقات مربوط به كلمات كليدي خود را تازه كنيد و مطابق با اين موارد فروشگاه چاپي خود را به روز كنيد.
از نظرات به عنوان توصيفات استفاده كنيد
از آنجا كه افراد بيشتري خريد محصولات مانند چاپ تيشرت ، چاپ ليوان ، چاپ ساعت ، چاپ تابلوفرش ، چاپ بشقاب ، چاپ كوسن و موارد مشابه را از فروشگاه چاپي مورد نياز شما شروع مي كنند، آنها مي خواهند در مورد تجربه خود صحبت كنند. اين روزها طبيعت ماست كه نظرات خود را درباره همه چيز به اشتراك بگذاريم، بنابراين منتظر بررسي باشيد. بعضي مثبت خواهند بود، ديگران نه خيلي. اين طبيعي است و حتماً اتفاق خواهد افتاد. حذف نظرات منفي را از هيچ جا شروع نكنيد. مردم متوجه مي شوند و اين باعث مي شود كه آنها بخواهند دوباره با شما تجارت كنند.
بيشتر بر روي بررسي هاي مثبت متمركز شويد، زيرا آنها شما را بيشتر راهنمايي مي كنند. هنگامي كه يك دسته داريد، ممكن است دو يا سه مورد از درخشان ترين نظرات خود را بدست آوريد و از آنها به عنوان گواهي در صفحه فروشگاه چاپ درخواستي خود استفاده كنيد. اگر مي توانيد با بازرسان تماس گرفته و از آنها اجازه بگيريد ، سعي كنيد اين كار را انجام دهيد. در غير اين صورت ، هميشه مي توانيد نام او را حذف كنيد يا مشتري را با نام كوچك و نام خانوادگي اوليه خود بخوانيد تا درجه ناشناس ماندن را حفظ كنيد.
توصيفات يك وسيله بسيار مهم براي تشويق منجر به آينده براي خريد از فروشگاه چاپي شما است. در اينجا برخي از مزاياي توصيفات ذكر شده است:
اعتبار را ايجاد مي كند:
هر كسب و كار چاپي بر اساس تقاضا مي خواهد قانوني به نظر برسد، اما گفتن اين كار گاهي آسان تر از انجام است. وقتي تعداد زيادي از نظرات درخشان براي به اشتراك گذاشتن داريد و اين بررسي ها معتبر هستند ، اعتبار فروشگاه شما را افزايش مي دهد. اگر قبلاً تمايلي به خريد از شما نداشتن ، گواهي نامه مي تواند همان چيزي باشد كه آنها را متقاعد مي كند تا شغل شما را امتحان كنند.
قابل اشتراك گذاري:
بهترين بررسي هاي شما نيز بسيار قابل اشتراك است ، چه در توييتر ، فيس بوك يا ساير سيستم عامل هاي مورد علاقه شما در شبكه هاي اجتماعي. ديدن اينكه شخصي درمورد محصولات چاپي مورد نياز شما چقدر لذت برد ، باعث ايجاد علاقه و كنجكاوي مي شود. شما مي توانيد بازديد بيشتري از فروشگاه خود داشته باشيد و فروش را نيز افزايش دهيد.
سفارش آنلاين چاپ تيشرت
اعتماد ايجاد مي كند:
اينترنت مكان مناسبي براي خريد است، ما را دچار اشتباه نكنيد، اما برخي از گوشه هاي وب مي توانند سايه دار باشند. چرا بايد مشتري به شما اعتماد كند؟ از طريق توصيفات خود، شما نشان مي دهيد كه ساير مشتريان در تجارت با شما بيش از تجربه مثبت داشته اند. اين باعث اعتماد به ساير مشتريان بالقوه نيز مي شود.
وفاداري مشتري را تقويت مي كند: اگر گواهي نامه شما باشد كه يك شركت را به سمت موفقيت منصرف مي كند، بسيار چاپلوسانه خواهد بود ، درست است؟ شما همچنين از آن شركت براي انتخاب نظر خود براي بررسي در همه جا استقبال مي كنيد. مشتريان شما نيز همين احساس را خواهند داشت. وفاداري مشتري شركت چاپي درخواستي شما مي تواند با انتخاب توصيفات قوي براي ارسال ، افزايش يابد.
بنابراين چه چيزي باعث مي شود كه يك بررسي خوب ارزش اشتراك گذاري داشته باشد؟ شما يك گواهي مي خواهيد كه تا حدودي خاص باشد. شايد كاربر در مورد كيفيت محصول شما ، اصالت طراحي ، نرمي مواد لباس يا موارد مشابه سر و صدا كند. اين بررسي ها بسيار مفيدتر از آن است كه كسي بگويد “فروشگاه عالي”! اين بازبيني در مورد چيزي كه باعث مي شود تجارت چاپ بر روي تقاضاي شما بسيار جذاب باشد، به شما اصلاً چيزي نمي گويد.
هزينه فضاي تبليغاتي را پرداخت كنيد
به ياد مي آوريد كه چگونه گفتيم براي رونق كسب و كار چاپي درخواستي خود بايد در برخي مواقع هزينه بپردازيد؟ ما اكنون به آن نقطه رسيده ايم.
تبليغات بزرگترين راهي است كه شركت ها و مارك ها مي توانند به مشتريان برسند. اگرچه تبليغات تلويزيوني و راديويي مانند دهه هاي گذشته گزينه هاي موفقي نيستند، اما امروز مي توانيد از طريق يك تبليغ اينترنتي با صدها يا هزاران نفر همزمان ارتباط برقرار كنيد.
شما راه هاي تبليغاتي آنلاين متنوعي داريد. برخي از آنها ، مانند تبليغات ويدئويي ، احتمالاً مربوط به كمپين شما نيستند ، بنابراين ما به مواردي كه مربوط هستند تمركز خواهيم كرد.
تبليغات بومي:
احتمالاً در اولين كمپين هاي بازاريابي خود از اين امر صرف نظر مي كنيد ، اما تبليغات بومي نوعي تبليغات تبليغاتي است. تبليغات بومي را در رسانه هاي اجتماعي و وب سايت هايي مشاهده خواهيد كرد كه اغلب توسط شبكه هايي مانند Taboola يا Adblade ميزباني مي شوند. از ليست هاي تبليغاتي گرفته تا ابزارك هاي پيشنهادي ، تبليغات جستجو و تبليغات در خبرها ، تبليغات بومي با هم تركيب مي شوند ، بنابراين تشخيص اينكه به يك تبليغ نگاه مي كنيد گاهي اوقات سخت است.
هدف گذاري مجدد:
آيا تاكنون از وب سايتي بازديد كرده ايد، تقريباً چيزي خريداري كرده ايد، در آن تجديد نظر كرده ايد و آگهي مربوط به آن مورد دقيق را ديده ايد؟ اين هدف گيري مجدد است. با پيگيري مشترياني كه به خريد فكر مي كردند اما اين كار را نكردند، مي توانيد براي بار دوم آنها را به دام بيندازيد.
SEM: بازاريابي موتور جستجو يا SEM شامل هزينه هاي هر هزار يا CPM و تبليغات پرداخت به ازاي هر كليك يا PPC است.
CPM: تبليغات CPM به ازاي هر 1000 بار هزينه از شما كسر مي كند كه همين امر باعث مي شود بودجه شما در مسير مناسبي قرار داشته باشد. خوب ، به شرطي كه هركسي كليك كند. اگر آگهي تبليغاتي عملكرد خوبي داشته باشد و عملكرد خوبي نداشته باشد ، به همان اندازه پول خرج مي كنيد و اين مي تواند خطرناك باشد.
PPC: با تبليغات PPC ، با ديگران رقابت مي كنيد تا كلمه كليدي مورد نظر خود را پيشنهاد دهيد. اگرچه هزينه هاي بيشتري را از قبل پرداخت مي كنيد ، اما فقط و فقط در صورت كليك شخصي بر روي تبليغات ، هزينه كنترل از شما گرفته مي شود.
نمايش تبليغات:
وب معمولي، يك تبليغ نمايشي مي تواند شامل تبليغات ويدئويي ، پنجره هاي بازشو ، تبليغات تصوير زمينه ، بنرهاي شناور ، تبليغات متني يا تبليغات تصويري ثابت باشد. وقتي كاربر كليك مي كند، به فروشگاه مورد نياز چاپ شما هدايت مي شود.
تبليغات در شبكه هاي اجتماعي:
آخرين مورد اما مطمئناً كم اهميت نيست، شما مي توانيد با پرداخت هزينه در شبكه هاي اجتماعي تبليغ كنيد. نحوه ايجاد تبليغات در هر پلتفرم متفاوت است، اما داشتن صفحه كسب و كار اجتماعي شروع كار را آسان مي كند.
ميزبان يك مسابقه يا Giveaway باشيد
مردم به سختي مي توانند در برابر چيزهاي رايگان مقاومت كنند. اين مقاله كارآفريني در مورد اينكه چرا پيشنهادات رايگان به خوبي كار مي كنند مي گويد بخشي از صرفه جويي در هزينه و بخشي ديگر واكنش احساسي است. به همين دليل است كه مردم با خريد يك معامله ، يك معامله رايگان دريافت مي كنند حتي اگر لزوماً به دو مورد مشابه احتياج نداشته باشند. افراد فقط براي گرفتن آن چيزي مي خرند.
با در نظر گرفتن قدرت رايگان، مي توانيد با ميزباني يك مسابقه يا مسابقه ، همان واكنش قدرتمند مخاطبان خود را فرا بگيريد. آنچه را كه دوست داريد جايزه باشد انتخاب مي كنيد. از آنجا كه اين جايزه است، مطمئن شويد كه ارزش وقت مردم را دارد. هزينه ها را فقط با دادن مقدار كمي از اقلام كنترل كنيد.
اگر به دنبال ايده اي سودمند هستيد، هنگام برخورد با 3000 مشترك فيس بوك، ممكن است به يك برنده كه به طور تصادفي انتخاب شده است ، يك هدي برتر ارائه دهيد. اين باعث ايجاد مخاطب شما و انگيزه او براي تلاش براي برنده شدن مي شود.
اگر مي خواهيد انتخاب خود را افزايش دهيد يك مسابقه مي تواند بسيار مفيد باشد. مي توانيد اين قانون را تعيين كنيد كه براي واجد شرايط بودن در مسابقه ، كاربران بايد در ليست ايميل شما باشند يا شما را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنند.
نمي توانيد خيلي زود به مسابقه ها و هدايا اعتماد كنيد، اما چند بار در سال، آنها يك روش عالي براي جذب علاقه به تجارت چاپي شما هستند.
نتيجه
اگر مشاغل چاپي درخواستي شما از سطح جهاني خارج شده است، از طريق بازاريابي و تبليغات به او كمك كنيد تا به اوج خود برسد. مراحل و نكاتي كه در اين راهنماي گسترده بيان كرديم ، روشهاي بازاريابي اثبات شده اي هستند كه اگر به درستي به كار گرفته شوند، مي توانند منجر به رشد و فروش بيشتر شوند. اگرچه برخي از اين اطلاعات كمي فني است و شما مجبور خواهيد بود براي درآمدزايي هزينه كنيد، ارزش بازاريابي كسب و كار خود را به روش صحيح دارد. بهترين شانس!
چاپ حامد ارائه دهنده بهترين خدمات آنلاين چاپ در مشهد شامل:
چاپ ليوان . چاپ تيشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ كوسن . چاپ ساعت . چاپ كريستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب
با بالاترين كيفيت چاپ و ارزان ترين قيمت در اسرع وقت آماده خدمت به شما عزيزان مي باشد.
برچسب: چاپ ليوان ، چاپ روي ليوان ، چاپ ماگ ، چاپ عكس روي ليوان ، چاپ ليوان در مشهد ، چاپ ليوان در خانه ، چاپ ليوان در تهران ، چاپ ماگ حرارتي ، چاپ ليوان حرارتي ، چاپ ليوان جادويي ، چاپ ماگ جادويي،
ادامه مطلب