مرکز تخصصی چاپ آنلاین حامد مرکز تخصصی چاپ آنلاین حامد .

مرکز تخصصی چاپ آنلاین حامد

آیا می توانید با هر لیوان سرامیکی چاپ عکس داشته باشید؟

آیا می توانید از جوهر قابل تزریق برای چاپ عکس روی لیوان استفاده کنید؟ جوهر قابل تزریق باید با لیوان حرارتی مخصوص سابلیمیشن استفاده شود. این لیوان ها با لایه خاصی پوشانده شده اند. سپس جوهر در این پوشش جذب می شود، در مقایسه با وینیل که فقط در بالای سطح لیوان قرار می گیرد. این بدان معناست که چاپ لیوان های ساخته شده از دوام خوبی برخوردار هستند، از نظر ماشین ظرفشویی ایمن هستند و طرح آن پوسته و ترک نمی خورد.

چه نوع لیوانی را می توانید سابلیمیشن کنید؟
آیا می توانید لیوان های چینی را سابلیمشن کنید؟ سابلیمیشن رنگ را می توان هم در لیوان های تبلیغاتی سرامیکی و هم در لیوان های تبلیغاتی  اعمال کرد.
آیا می توانید چاپ عکس روی لیوان سرامیکی را داشته باشید؟ در حالی که وینیل برای طراحی لیوان قهوه بسیار محبوب است، اما سابلیمیشن توسط بسیاری ترجیح داده می شود. برخلاف استفاده از وینیل چسب، سابلیمیشن برای چاپ روی لیوان های سرامیکی باعث می شود که آنها در ماشین ظرفشویی و مایکروویو ایمن نباشند زیرا خطر پوست گیری وجود ندارد.
سفارش آنلاین چاپ لیوان
گالری
آیا می توانید روی هر لیوان سرامیکی چاپ کنید؟ 
آیا می توانید از جوهر قابل تزریق روی کاشی و سرامیک استفاده کنید؟
توجه داشته باشید که جوهر قابل تزریق به سطح سابلیمیشن نیاز دارد. این با کاشی و سرامیک فروشگاه لوازم خانگی شما کار نمی کند.

آیا می توانید از لیوان های معمولی برای سابلیمیشن استفاده کنید؟
با استفاده از وسایل آشامیدنی از لیوان، بطری های ورزشی و موارد دیگر، انتقال سابلیمیشن شما بر روی هر یک از این موارد اعمال می شود.

آیا برای سابلیمیشن به لیوان مخصوص نیاز دارید؟
به یاد داشته باشید که همیشه از لیوان هایی استفاده کنید که مخصوص سابلیمیشن رنگ هستند. نکته دیگری که باید با سابلیمیشن رنگ به یاد داشته باشید این است که تولید مثل دقیق رنگ هنگام کار با یک لایه سفید به بهترین وجه حاصل می شود.

آیا برای سابلیمیشن مجبورید از لیوان های مخصوص استفاده کنید؟
به یاد داشته باشید که همیشه از لیوان هایی استفاده کنید که مخصوص سابلیمیشن رنگ هستند. نکته دیگری که باید با سابلیمیشن رنگ به یاد داشته باشید این است که تولید  دقیق رنگ هنگام کار با یک لایه سفید به بهترین وجه حاصل می شود.
چگونه ظروف چینی را چاپ می کنید؟
چگونه چاپ عکس روی لیوان حرارتی یا جادوئیی دارید؟
چگونه سرامیک را متعالی می کنید؟
آیا می توانید بر روی هر رنگی سابلیمیشن کنید؟
پاسخ کوتاه ، بله. کاملاً می توانید ، اما نتایج شما بسیار متفاوت خواهد بود. سابلیمیشن یک فرآیند رنگ است و سفید چاپ نمی شود. منظورم این است که اگر به آن فکر کنید ، به هر حال راهی برای رنگ آمیزی چیزی سفید وجود ندارد.

چگونه می توان تصاویر را بر روی کاشی و سرامیک قرار داد؟
روشهای زیادی برای انتقال عکسها به کاشی و سرامیک وجود دارد – از جمله صفحه نمایش ، انتقال پولاروید، چاپ لیزری و انتقال فتوکپی. یکی از ساده ترین راه ها برای انتقال عکس چاپ تصاویر روی کاغذ انتقال برای چاپ تی شرت و انتقال تصاویر بر روی کاشی های سفالی پلیمری است که می تواند

اگر لیوان حرارتی از نوع سرامیک لعابدار است، باید بتوانید بدون هیچگونه پوششی، چاپ سابلیمیشن کنید. اگر محصولی که می خواهید روی آن چاپ کنید سرامیکی نیست، تکنیک های دیگری نیز وجود دارد، مانند کاغذ دیواری کشویی، انتقال جوهر و موارد دیگر.

آیا می توانید از جوهر قابل انعطاف برای چاپ عکس روی لیوان های سرامیکی استفاده کنید؟
جوهر قابل تزریق در یک سطح خشک، بدون روغن و بدون پرز بهتر کار می کند، بنابراین من قبل از استفاده از ورق های انتقال، لیوان ها را با الکل مالش دهنده پاک کردم. من فقط جای چشمی را چشمی زدم. برای اینکه صفحه انتقال کاملاً ثابت بماند، نوار مقاوم در برابر حرارت را در امتداد لبه های بالا و پایین قرار می دهم. و یک لیوان عالی

آیا می توانید لیوان های سرامیکی را متعالی کنید؟
در حالی که وینیل برای طراحی لیوان قهوه بسیار محبوب است، اما سابلیمیشن توسط بسیاری ترجیح داده می شود. برخلاف استفاده از وینیل چسب، سابلیمیشن روی لیوان های سرامیکی باعث می شود که آنها در ماشین ظرفشویی و مایکروویو ایمن نباشند زیرا خطر پوست گیری وجود ندارد.

آیا می توانید کاشی و سرامیک معمولی را متعالی کنید؟
آیا می توانید از جوهر قابل تزریق در لیوان های Dollar Tree استفاده کنید؟
آیا می توانم لیوان های Dollar Tree را عالی کنم؟

چاپ حامد ارائه دهنده بهترین خدمات آنلاین چاپ در مشهد شامل:

چاپ لیوان . چاپ عکس روی تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ عکس روی کوسن . چاپ ساعت . چاپ قاب کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 
با بالاترین کیفیت چاپ و ارزان ترین قیمت در اسرع وقت آماده خدمت به شما عزیزان می باشد.


برچسب: چاپ، چاپ لیوان ، چاپگر جوهر افشان ، جوهر ،چاپ لیوان حرارتی، چاپ در مشهد، چاپ روی لیوان ، چاپ عکس روی لیوان حرارتی ، چاپ لیوان حرارتی،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۵۷:۱۳ توسط:الهام مددی موضوع: نظرات (0)