مرکز تخصصی چاپ آنلاین حامد مرکز تخصصی چاپ آنلاین حامد .

مرکز تخصصی چاپ آنلاین حامد

تاریخچه لیوان

قبل از اینکه جرعه دیگری از قهوه خود بنوشید، ادامه مطلب را بخوانید تا به تاریخچه درخشان لیوان در دست خود پی ببرید.
احتمالاً پیشینیان ما از لیوان هایی که به طرز خسته کننده ای از استخوان یا چوب تراشیده شده بودند، نوشیده اند. قدیمی ترین لیوان های کشف شده توسط باستان شناسان مربوط به دوران سنگ سنگی نوسنگی، حدود 10 هزار سال قبل از میلاد است. این ظروف آشامیدنی که در چین و ژاپن یافت می شود، با دوام بودند اما فاقد دسته بودند.
سفارش آنلاین چاپ لیوان
گالری
سرانجام، استخوان و چوب جای خود را به ظروف سفالی داد و دستگیره به وجود آمد. تا زمان اختراع چرخ سفال، لیوان های سفالی با دست ساخته و تزئین می شدند. مانند بیشتر سفال های باستانی، این جام های سفالی دارای دیواره های ضخیمی بود که باعث می شود دست و پا گیر باشند و نوشیدن آنها دشوار باشد.
تا سال 2000 قبل از میلاد، لیوان های فلزی ساخته شده از طلا نقره، برنز و سرب رواج یافت. جدای از خطرات آشکار یک فنجان سربی، این لیوان ها نوشیدن نوشیدنی های گرم را به ویژه دردناک می کند.

تا اینکه در سال 600 میلادی، وقتی ظروف چینی در چین اختراع شد، سرانجام جهان لیوانی درست “درست” یافت. لیوان های چینی که برای نوشیدنی های سرد و گرم مناسب هستند، نسبتا نازک و سبک نیز هستند. تا امروز، آنها همچنان محبوب قهوه دوست هستند.
اگر یک نوشیدنی اسپرسو هستید، ممکن است تعجب کنید که بدانید تا سال 1992، لیوان های اسپرسو فقط به رنگ سفید ساده در دسترس بودند. حداکثر، برخی از آنها دارای یک آرم برای تزئین بودند. طبق گزارش American Chronicle، ایلی اولین شرکتی بود که با هنر و اسپرسو ازدواج کرد. تصمیم پیشگامانه آن برای سفارش دوباره معماری و طراح Matteo Thun به لیوان اسپرسو منجر به ایجاد مجموعه های Illy’s Art Collection می شود که بسیاری از آنها اعتبار آن را در دوره جام گردآورها م دانند.
عزیزم آن لیوانی که در دست داری مسیری طولانی را طی کرده است.

چاپ حامد ارائه دهنده بهترین خدمات آنلاین چاپ در مشهد شامل:

چاپ لیوان . چاپ عکس روی تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ عکس روی کوسن . چاپ ساعت . چاپ قاب کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 
با بالاترین کیفیت چاپ و ارزان ترین قیمت در اسرع وقت آماده خدمت به شما عزیزان می باشد.


برچسب: چاپ، لیوان، ماگ، چاپ حامد، لیوان سرامیکی،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ شهریور ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۱۹:۲۹ توسط:الهام مددی موضوع: نظرات (0)