مرکز تخصصی چاپ آنلاین حامد مرکز تخصصی چاپ آنلاین حامد .

مرکز تخصصی چاپ آنلاین حامد

لیوان ها را با این 5 نکته با موفقیت به چاپ برسانید

مقدمه:
حتی اگر انواع مختلفی از محصولات سابلیمیشن در بازارها موجود باشد، مشتریان شما هرگز نمی توانند لیوان کافی داشته باشند. دلیل محبوبیت ماگ ها ارزان و شخصی بودن آن است. وقتی نوبت به چاپ عکس روی لیوان می رسد، باید از هدر رفتن جلوگیری کنید. برای اطمینان از اینکه بهترین کار خود را انجام می دهید، در اینجا پنج نکته وجود دارد که باید استفاده کنید:
بررسی کامل پخت و پز
اگر می خواهید چاپ لیوان را به درستی پخته یا نه، تمام کاری که باید انجام دهید این است که مقداری کاغذ را از گوشه ها بردارید. یک نگاه دقیق بیندازید تا ببینید آیا تصویری که سابلیمیشن کردید از کیفیت بالایی برخوردار است یا خیر. با این حال، اگر نمی توانید گوشه های کاغذ را بردارید، باید لیوان را برای مدت طولانی تری بپزید. گاهی اوقات، ممکن است مجبور شوید فشار را افزایش دهید، زیرا این کافی نیست
سفارش آنلاین چاپ لیوان
گالری
.
خنک سازی پس از اتمام سابلیمیشن
پس از اینکه چاپ عکس روی لیوان کامل کردید، باید کاغذ انتقال را به سرعت حذف کنید تا بتوانید فرایند خنک سازی را شروع کنید. دلیل اینکه شما باید لیوان را خنک کنید این است که روند سابلیمیشن را کاملاً متوقف کنید. اگر مجبورید یک لیوان سرامیکی را خنک کنید، می توانید آن را همراه با انتقال در دمای اتاق در آب نگه دارید.

اندازه گیری های صحیح
هنگامی که می خواهید چاپ عکس روی لیوان حرارتی را به صورت صحیح انجام دهید، اطمینان حاصل کنید که بین قسمت های کاهش یافته اندازه گیری کرده و الگوها را بر اساس آن تنظیم کنید. دلیل این امر این است که اگر چاپ لیوان را مستقیماً در قسمت مخروطی تصفیه کنید، چاپ مناسبی دریافت نخواهید کرد.
از آنجا که در دسته لیوان فشار و تماس مناسبی وجود نخواهد داشت، اطمینان حاصل کنید که برای چاپ خوب حداقل شکاف چند اینچی را در پایین و بالای دسته قرار دهید.
دمای هوا
برای چاپ لیوان باید اطمینان حاصل کنید که دمای فر سابلیمیشن 400 درجه است. از آنجا که اکثر کوره های سابلیمیشن درجه حرارت مناسب را نشان نمی دهند، بهتر است آن را به صورت دستی و با کمک دماسنج اندازه گیری کنید. وقتی دما کم است، لیوان شما کاملاً پخته خواهد شد.

پایین تر و حاشیه های برتر کاغذ
برای جلوگیری از رفتن کاغذ سابلیمیشن به قسمت مخروطی لیوان، باید پایین و بالا را مرتب کنید. اگر کاغذ اضافی وجود داشته باشد، چین می خورد و بر کیفیت تصویر تأثیر می گذارد.
از این پنج نکته برای تصحیح موفقیت آمیز لیوان ها استفاده کنید!

چاپ آنلاین حامد ارائه دهنده بهترین خدمات چاپ در مشهد شامل:

چاپ لیوان . چاپ عکس روی تیشرت . چاپ روی سنگ . چاپ پازل . چاپ عکس روی کوسن . چاپ عکس روی ساعت . چاپ قاب کریستال . چاپ عکس روی تابلو فرش . چاپ عکس روی بشقاب 
با بالاترین کیفیت چاپ و ارزان ترین قیمت در اسرع وقت آماده خدمت به شما عزیزان می باشد.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ شهریور ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۲۶:۰۵ توسط:الهام مددی موضوع: نظرات (0)