5 روش چاپ رايج مورد استفاده در ليوان هاي تبليغاتي
5 روش چاپ رايج مورد استفاده در ليوان هاي تبليغاتي
روشهاي ارزان زيادي براي چاپ روي ليوان وجود دارد كه حتي ميتوان آنها را در خانه انجام داد. در زير روشهاي چاپ را خواهيد يافت، بنابراين هنگام سفارش، ميتوانيد مطمئن باشيد و بدانيد كه ليوانهاي چاپي شما به چه روشي چاپ شدهاند. ليوان ها يكي از آن مواردي هستند كه بسته به جايي كه هستيد و اگر عاشق برند يا ويژگي هاي آن هستيد، مي توانيد آن را با قيمت مناسب خريداري كنيد.
من يك بار سوار قطار شده بودم و در يك كافي شاپ بودم، جايي كه اين فروشگاه كادويي شيريني هاي شگفت انگيز و ساير اقلام داشت. شروع كردم به ديدن سوغاتي ها و يكي از ليوان ها را خريدم.
خيلي عالي بود من را به ياد ايستگاه قطار انداخت و آنقدر عاشق آن بودم كه مجبور شدم آن را به عنوان هديه براي خودم به خانه ببرم. تنها چيزي كه واقعاً بود يك ليوان بود كه نشان ايستگاه قطار روي آن بود. (سراميك مايل به سفيد، كمي بزرگتر از يك فنجان قهوه معمولي)
ارزش عمده فروشي اين ليوان حدود 7 پوند بود، من اين را مي دانم زيرا در اين صنعت كار مي كنم، اما چيزي كه بسياري از مردم نمي دانند اين است كه نوع چاپ و كيفيت اين تغيير قيمت را بسيار شديد مي كند.
در زير چند روش «در خانه» براي چاپ روي ليوانهايي وجود دارد كه مردم بتوانند آنها را بفروشند و به خوبي يك محصول توليد شده با كيفيت داشته باشند.
صرف نظر از اينكه ميخواهيد به تنهايي ليوان ها را چاپ كنيد يا ميخواهيد ظاهري با برند حرفهاي داشته باشيد، ميتوانيد با يادگيري همه چيز در مورد تكنيكهاي مختلف چاپ ليوان قهوه در زير، استراتژي بازاريابي خود را تسريع و گسترش دهيد.
در اين مقاله:
چرا ليوان هاي قهوه يك هديه تجاري محبوب هستند؟
روش هاي مختلف چاپ روي ليوان
چاپ مستقيم ليوان قهوه روي صفحه
انتقال يا چاپ ليتو چاپ ليوان سفارشي
چاپ ليوان عكس ديجيتال
چاپ سابليميشن در ليوان هاي تبليغاتي
چاپ پد روي ليوان هاي تبليغاتي
رنگ هاي واقعي لوگوي خود را روي يك ليوان تبليغاتي نشان دهيد
چرا ليوان هاي قهوه يك هديه تجاري محبوب هستند؟
بسياري از شركت ها چاپ ليوان هاي تبليغاتي را انتخاب مي كنند و آنها را به محبوب ترين هداياي تمام دوران تبديل مي كنند. دليل محبوبيت آنها ساده است. مردم عاشق قهوه هستند. آنها به چيزي نياز دارند تا قهوه، چاي، شكلات داغ و هر نوشيدني كه مي خواهند در آن بنوشند.
در واقع، يك مطالعه نشان داد كه مردم در بريتانيا روزانه 95 ميليون فنجان قهوه و 165 ميليون فنجان چاي مي نوشند. همچنين نشان داد كه يك مرد بريتانيايي به طور متوسط 13 فنجان قهوه در هفته مينوشد در حالي كه زنان ميتوانند در همان مدت 11 فنجان قهوه بنوشند.
اين ارقام به وضوح نشان ميدهند كه مردم بريتانيا وقتي ليوانهايي را با لمس شخصي خود هديه ميدهيد، بيشتر از برند شما قدرداني ميكنند!
براي مثال، در مقايسه با بروشورهاي زيبا، ليوان ها عمر بيشتري دارند. در اين فرآيند، به يك استراتژي بازاريابي مقرون به صرفه تبديل مي شود.
براي درك اين موضوع، بياييد رياضي ساده انجام دهيم. بياييد وانمود كنيم كه يك ليوان براي خريد با چاپ يك رنگ 5 پوند هزينه دارد. شما حدود 100 عدد از آنها را خريداري كرديد، بنابراين 500 پوند سرمايه گذاري مي شود. اين پول زيادي است، درست است؟
حالا به اين فكر كنيد: يك ليوان مي تواند مثلاً 5 سال دوام بياورد. هر سال، 200000 برداشت ايجاد مي كند. به جاي 500 پوند سرمايه، اكنون فقط 50 سنت براي آگاهي از برند خرج مي كنيد.
شما نمي توانيد انتظار داشته باشيد كه همه كساني كه ليوان را مي بينند مشتري شما باشند، بنابراين فرض كنيد شما 2٪ از اين برداشت ها را تبديل كرده ايد. اين بدان معناست كه يك كالاي تبليغاتي مي تواند به كسب و كار شما 4000 مشتري جديد بدهد!
چاپ ليوانها را با لوگوي خود در نظر بگيريد، بنابراين در معرض ديد طولانيمدت قرار خواهيد گرفت زيرا گيرندگان هر روز برند شما را ميبينند.
روش هاي مختلف چاپ روي ليوان
قبل از اينكه از يك تامين كننده محصول تبليغاتي سفارش دهيد، اگر بدانيد آنها چگونه ليوان هاي تبليغاتي توليد مي كنند، بسيار كمك خواهد كرد.
طيف وسيعي از انتخاب ها وجود دارد. در زير، روشهاي مختلف چاپ رنگ يا لوگوي مورد استفاده در ليوانهاي قهوه را بيان كرديم.
1. چاپ مستقيم ليوان قهوه روي صفحه
چاپ مستقيم روي صفحه براي ساخت طرح هاي ساده روي ليوان هاي چيني سفالي و استخواني ايده آل است. در اين گزينه چاپ، جوهر از يك مش يا يك صفحه عبور مي كند.
سپس چاپگر يك استنسيل را روي مش كشيده اعمال مي كند. سوراخ هاي كوچك در شابلون بر روي تصوير نهايي كه روي ليوان ظاهر مي شود تأثير مي گذارد.
اين روش چاپ رنگي همچنين براي طرحهاي كوچكتر و آنهايي كه نيازي به ثبت تصاوير گسترده و رنگهاي همپوشاني ندارند، عالي است.
اگرچه اين روش محدوديت هايي دارد. نمي تواند رنگ هاي پيچيده نيمه تن توليد كند. براي چاپ كم هزينه بهتر است.
2. انتقال يا چاپ ليتو چاپ ليوان سفارشي
چاپ ترانسفر، كه به عنوان چاپ ليتو نيز شناخته مي شود، روش قديمي براي چاپ روي ليوان هاي چيني استخواني يا سراميك است. اساساً، تصوير يا طرح به صورت ليتو بر روي كاغذ مخصوص چاپ ميشود و سپس روي ليوان با روكش پوشانده ميشود.
پس از پوشش، چاپ به يك انتقال اسلايد آب مي رود. سپس چاپگر آن را به صورت دستي روي ظروف نوشيدني اعمال مي كند.
در مقايسه با چاپ مستقيم روي صفحه، اين تكنيك كند است. فرآيند كار فشردهتر است، اما با رنگها انعطافپذيرتر است.
روي ليوان هاي تبليغاتي با مناطق متوسط تا بزرگ براي چاپ عالي است. همچنين مي تواند در چهار رنگ يا چند خط چاپ كند كه به جزئيات بسيار دقيق و ثبت دقيق نياز دارد.
3. چاپ ليوان عكس ديجيتال
چاپ ديجيتال فرآيندي است كه يك تصوير يا طرح را مستقيماً روي كاغذ با روكش مخصوص چاپ مي كند. مشابه فرآيند چاپ انتقال، از انتقال آب اسلايد براي اعمال تصوير بر روي بستر استفاده مي كند.
اين ظاهر آثار هنري تمام رنگي و دائمي را ارائه مي دهد، و اين روشي عالي براي كالاهايي است كه به تصاوير يا متون با كيفيت بالا نياز دارند.
اين تكنيك براي كار با عكس يا تصاوير كارتوني بر روي محصولات سفالي و ليوان هاي چيني استخواني مناسب است. اين گزينه عالي براي تصاوير با رنگ هاي اصلي قوي يا سراميك هاي لعابدار رنگي نيست.
4. تصعيد رنگ در ليوان هاي تبليغاتي
در بين تمام تكنيكها، سابليميشن رنگ بهترين روشي است كه نتايج شفاف و رنگهاي زنده را ارائه ميدهد. اين به اين دليل است كه از رنگ هاي رنگي ارگانيك استفاده مي كند و از انتقال حرارت براي جوهر اثر هنري مورد نظر بر روي سطح ليوان استفاده مي كند. بنابراين، تضمين مي كند كه طراحي حتي براي مدت طولاني هنوز كاملاً جديد به نظر مي رسد.
اين روش چاپ با كيفيت براي ليوان هاي تبليغاتي كه نياز به بازتوليد عكس رنگي دقيق دارند مناسب است. همچنين داراي نتيجه چاپ براق درخشان است و سازگار با محيط زيست است زيرا استفاده از مواد مضر مانند سرب و كادميوم را حذف مي كند.
5. چاپ پد روي ليوان هاي تبليغاتي
فناوري چاپ پد در چاپ آرم روي توپ گلف محبوب است. با اين حال، همين مورد ميتواند در حكاكي كردن يك تصوير بر روي محصولات ديگر مانند ليوانها كار كند.
از مواد با كارايي بالا مانند چاپ پد، صفحه ساخت تصوير و جوهر براي ايجاد يك طرح برجسته برجسته استفاده مي كند.
اين سيستم براي ايجاد لوگو بر روي ليوان هاي سراميكي، شيشه اي، فلزي، سيليكوني و پلاستيكي قابل استفاده است. روي ليوان هاي سفالي و ساير محصولات سفالي مانند كار نمي كند.
اين كاملاً شبيه چاپ روي صفحه است زيرا مي تواند روي سطوح منحني چاپ كند. چاپ پد همچنين ميتواند تا چهار رنگ نقطهاي يا رنگهاي جوهر از پيش مخلوط شده را به خود اختصاص دهد. احتمال اعوجاج تصوير ناخواسته را به حداقل مي رساند.
رنگ هاي واقعي لوگوي خود را روي يك ليوان تبليغاتي نشان دهيد
اين واقعيت كه مردم هر روز از ليوان هاي قهوه استفاده مي كنند، آنها را به يك هديه تبليغاتي ايده آل تبديل مي كند. آنها حتي ممكن است بهتر از ساير مواد بازاريابي باشند. اين شامل بروشور يا بروشور و همچنين كارت ويزيت است.
نه تنها اين، اين را تصور كنيد: گيرندگان مي توانند نوشيدني مورد علاقه خود را از يك ليوان زيبا بنوشند در حالي كه شما حداكثر در معرض نام تجاري قرار مي گيريد. اين يك موقعيت برد-برد براي شما و مشتريانتان است!
براي تحقق اين امر، بايد روي ليوان هاي تبليغاتي با كيفيتي سرمايه گذاري كنيد كه در نهايت مي توانند رنگ هاي واقعي لوگوي شما را به نمايش بگذارند. چاپ حامد به چاپ با كيفيت عالي اهميت مي دهد. ما همچنين مجموعهاي عالي از ليوانها و ظروف نوشيدني را ارائه ميدهيم كه با دقت بر اساس نياز مشتري طراحي شدهاند.
چاپ حامد مجموعه وسيعي از موارد تبليغاتي، هداياي شركتي و هدايايي دارد كه مي تواند كار را انجام دهد.
برچسب: چاپ ليوان، چاپ روي ليوان، چاپ عكس روي ليوان، چاپ ليوان در مشهد، چاپ ليوان در تهران، چاپ فوري،
ادامه مطلب