مرکز تخصصی چاپ آنلاین حامد مرکز تخصصی چاپ آنلاین حامد .

مرکز تخصصی چاپ آنلاین حامد

اگر برای کارمندان خود لیوان چاپ می کنید سوالات زیر را بررسی نمایید

اگر برای کارمندان خود لیوان چاپ می کنید سوالات زیر را از خود بپرسید

جنس لیوان های چاپی از چه تشکیل شده است؟
لیوان ها در فلز، پلاستیک و سرامیک موجود می باشند. سرامیک ماده ترجیحی است زیرا از پلاستیک سازگارتر با محیط زیست است و گرما را به اندازه یک لیوان فلزی هدایت نمی کند.

چاپ عکس بر روی لیوان با چه جنسی بهترین عملکرد را دارد؟
عکس ها وقتی روی لیوان قهوه سرامیکی چاپ می شوند بهترین حالت را دارند.
آیا عکس چاپ شده روی سطح لیوان قهوه ماندگار است؟
این به تأمین کننده و کیفیت چاپ بستگی دارد. به طور کلی، هنگام استفاده از چاپ برگردان، چاپها دائمی هستند.
سفارش آنلاین چاپ لیوان

انواع چاپ روی لیوان قهوه کدامند؟ کدام یک را باید انتخاب کنید؟
چاپ سابلیمیشن:
چاپ روی کاغذ سابلیمیشن با جوهر سابلیمیشن و چاپگر جوهر افشان انجام می شود. سپس این چاپ روی لیوان پیچیده شده و گرم می شود. این فرآیند چاپ را به لیوان منتقل می کند. نصب تجهیزات چاپ سابلیمیشن آسان تر است زیرا مقادیر کمتری دارند. چاپ سابلیمیشن بهترین کیفیت چاپ را دارد. مقادیر شما کمتر از 1000 است. چاپ سریعتر
طرح چاپ عکس روی لیوان می تواند متفاوت باشد (نام کارمندان)

چاپ برگردان:
چاپ برگردان چاپی است که روی سرامیک آشپزخانه شما استفاده می شود. و اگر متوجه شده باشید ، چاپ روی این سرامیک ها مدت زیادی طول کشیده است. چاپ روی کاغذ برگردان انجام می شود، به لیوان منتقل می شود و سپس در دمای بالا پخته می شود. این باعث می شود که چاپ طولانی تر بماند. چاپ برگردان به سرمایه گذاری گسترده ای در سمت چاپگر نیاز دارد و بنابراین فقط مقادیر زیادی می تواند هزینه کمتری را برای هر لیوان تضمین کند.
مقادیر بیشتر از 1000 است
چاپ باید بیشتر طول بکشد
شما زمان کافی برای چاپ دارید
شما به دنبال مزایای هزینه هستید
چه چیزهایی را می توان روی سطح لیوان های قهوه چاپ کرد؟
هر چیز و هر آنچه را که می توانید تصور کنید! می توانید عکس ها، آرم شرکت، متن، نقل قول ها، پیام ها و موارد دیگر را با کیفیت بالا روی سطح لیوان های قهوه چاپی سفارشی چاپ کنید. هنگام چاپ هر طرحی امکان پذیر است و بنابراین می توانید آنچه برای کارمندان شما مناسب است را انتخاب کنید. با این حال، هرچه تغییرات چاپی که می خواهید برای هر کارمند ایجاد کنید، هزینه هر لیوان بیشتر است.

آیا از لیوان های قهوه سرامیکی می توان در مایکروویو استفاده کرد؟
بله، لیوان های قهوه سرامیکی مناسب برای استفاده در اجاق مایکروویو وجود دارد. از تامین کننده خود در این مورد سال کنید زیرا بعضی از لیوان های سرامیکی هنگام گرم شدن خراب می شوند. به یاد داشته باشید، قهوه اغلب روی میز کارمندان سرد می شود و آنها می خواهند برای گرم شدن به مایکروویو بدوند. و به همین دلایل، لیوان های پلاستیکی و فلزی نامناسب هستند.

چه طرف لیوانی را برای لیوان شخصی یا لوگو انتخاب کنم؟
می توانید آرم و متن را در سمت راست دسته یا سمت چپ دسته قرار دهید. اینها بهتر از قرار دادن آرم و متن مقابل دسته لیوان قهوه است. موقعیت های کناری به کسی که در حال اشتراک قهوه با شخصی است که لیوان را در اختیار دارد ، نمای بهتری را به آرم چاپ شده و متن نشان می دهد.

هزینه چاپ لیوان قهوه به طور متوسط چقدر است؟
با توجه به نوسانات بازار هزینه چاپ عکس روی لیوان در حال حاضر متغیر می باشد. اما هزینه بستگی زیادی به مقدار سفارشی سازی شما دارد.
آیا لیوان های چاپ شده را می توان با آب شست؟
لیوان های قهوه که با تصاویر شما چاپ شده اند ، مانند ظروف معمولی به راحتی با آب و مواد شوینده شسته می شوند. از آنجا که چاپ دائمی است، در روند تمیز کردن لیوان ها پاک نمی شود. لیوانهای جادویی را نیز می توان به طور مشابه شستشو داد، بدون اینکه خطر چاپ آنها از بین برود. یک نکته احتیاطی در اینجا: چاپ روی لیوان قهوه که با استفاده از چاپ سابلیمیشن انجام می شود می تواند بعد از یک یا دو سال از بین برود، اما لازم نیست نگران باشید زیرا تا آن زمان مردم به لیوان قهوه جدید روی می آورند.

آیا نوشیدنی در لیوان قهوه داغ خواهد ماند؟
در لیوان سرامیکی بیشتر از گرم در لیوان پلاستیکی گرم خواهد ماند. اما لیوان سرامیکی مانند فلاسک عایق حرارتی نیست. اگر مجبورید نوشیدنی ها را برای مدت طولانی تری گرم نگه دارید ، می توانید از فروشگاه لوازم نوشیدنی ما دیدن کنید.

چاپ لیوان حرارتی چیست و چگونه کار می کند؟
لیوان حرارتی یا جادویی لیوانی است که با ریختن هر مایع داغی درون لیوان تغییر رنگ می دهد. این یک جلوه جادویی به آن می بخشد زیرا عکسی که روی لیوان چاپ می شود در هنگام خالی بودن لیوان به سختی قابل مشاهده خواهد بود اما به محض ریختن قهوه ، چای یا هر نوشیدنی گرم دیگری در لیوان، عکس به دلیل تغییر رنگ تغییر می یابد لیوان های جادویی را می توان با تصاویر یا متن شما چاپ کرد و در رنگ های سیاه ، آبی و قرمز موجود است. لیوان های جادویی از سرامیک تشکیل شده اند و روی سطح آنها از جوهر حساس به دما پوشش دارد. این جوهر به دما واکنش می دهد – در نتیجه اثر تغییر رنگ در لیوانهای جادویی مشاهده می شود.
چاپ حامد ارائه دهنده بهترین خدمات آنلاین چاپ در مشهد شامل:

چاپ لیوان . چاپ تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 
با بالاترین کیفیت چاپ و ارزان ترین قیمت در اسرع وقت آماده خدمت به شما عزیزان می باشد.


برچسب: چاپ لیوان ، چاپ روی لیوان ، چاپ ماگ ، چاپ عکس روی لیوان ، چاپ لیوان در مشهد ، چاپ لیوان در خانه ، چاپ لیوان در تهران ، چاپ ماگ حرارتی ، چاپ لیوان حرارتی ، چاپ لیوان جادویی ، چاپ ماگ جادویی،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۲۰:۴۶ توسط:الهام مددی موضوع: نظرات (0)