مرکز تخصصی چاپ آنلاین حامد مرکز تخصصی چاپ آنلاین حامد .

مرکز تخصصی چاپ آنلاین حامد

چاپ کاتری چیست؟

چاپ کاتری چیست؟
یکی از روشهای پرکاربرد برای چاپ تیشرت با استفاده از دستگاه کاتر می باشد که به چاپ کاتری معروف است. در این روش چاپ به راحتی با استفاده از دستگاه کاتر طرح دوربری شده و روی تیشرت یا لباس چاپ قرار می گیرد. چاپ کاتری لیبل حرارتی یکی از روشهای چاپ لباس می باشد که به سرعت جای چاپ سیلک را گرفته است.

با استفاده از روش کاتری طرح توسط نرم افزار کورل به صورت وکتور برای برش آماده می شود و لیبل داخل دستگاه قرار می گیرد و برش می خورد. سیستم فایل طراحی شده در کورل را روی رول ترانسفر برش می زند رول برش خورده بعد از اجام کار جدا شده و تکه های برش خورده جدا شده و توسط اپراتور روی لباس و پارچه قرار می گیرند و پرس می شود.
چاپ کاتری روی تیشرت بیشتر برای چاپ لوگو یا مارک خاص با رنگ های محدود استفاده می شود. برای چاپ عکس روی تیشرت از روش سابلیمیشن استفاده می گردد که قابلیت چاپ عکس روی لباس را داراست و محدودیت رنگ و طرح ندارد.
انواع چاپ کاتری
در این نوع روش می توان به چاپ بر روی انواع پارچه، تیشرت، پیراهن، لباس های ورزشی هم به صورت حروف و هم به صورت چاپی اشاره کرد. در صورت کلی چاپ حرارتی به دو صورت انجام می شود.

چاپ تک رنگ :
در این چاپ طرح مورد نظر در دستگاه مخصوص برش می خورد و با توجه به نوع طرح بر روی سطح مورد نظر پارچه یا لباس چسبانده می شود.

چاپ تصویر :
در این حالت تصویر مورد نظر بر روی کاغذ مخصوص شفاف چاپ می شود و این کاغذ که حاوی تصویر است بر روی سطح مورد نظر پرس می شود.

مزایای این نوع چاپ
از برتری های این روش که بدون نیاز به هیچ بکگراندی می توانید طرح خودتان را روی تیشرت قرار دهید. از دیگر مزایای آن که رنگ طرح شما به هیچ وجه از بین نمی رود و دارای ماندگاری بسیار بالایی نسبت به سایر روش های چاپ روی تیشرت دارد. قیمت تمام شده این روش نیز به نسبت سایر روش ها از قیمت مناسب تری برخوردار است به این شکل که طرح شما به هر تک رنگی هم باشد می توانید به راحتی روی تیشرت تان قرار دهید اما نکته قابل توجه این است که حتما باید تک رنگ باشد. ضمن اینکه ضخامت این نوع چاپ هم به مراتب بسیار پایین تر از شیوه های دیگر می باشد به طوری که زیاد این برجستگی قابل لمس نیست.

چاپ حامد ارائه دهنده بهترین و ارزان ترین خدمات آنلاین چاپ در مشهد شامل:

چاپ لیوان ،  چاپ سنگ ، چاپ تابلوفرش ، چاپ کوسن ،  چاپ پازل ، چاپ بشقاب ، چاپ ساعت ، چاپ قاب کریستال
و…  با بالاترین کیفیت و مناسبت ترین قیمت می باشد.


برچسب: چاپ تیشرت ، چاپ روی تیشرت، چاپ فوری، چاپ تیشرت در مشهد، چاپ عکس روی تیشرت،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۲۳:۴۳ توسط:الهام مددی موضوع: نظرات (0)