مرکز تخصصی چاپ آنلاین حامد مرکز تخصصی چاپ آنلاین حامد .

مرکز تخصصی چاپ آنلاین حامد

عکس های جدید و برهنه ریحانه پارسا در ترکیه لورفت

ریحانه پارسا  بازیگر پرحاشیه به تازگی به ترکیه مهاجرت کرده است . ریحانه پارسا با انتشار پستی بدون لباس جنجال زیادی به راه انداخته است . پیش از این ریحانه پارسا با کشف حجاب این حواشی را درست کرده بود . در ادامه ویدیوی دیده نشده از جنجال جدید ریحانه پارسا را می بینید. 

 

 

 

 

 

بیوگرافی ریحانه پارسا:

ریحانه پارسا فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشگاه سوره در سال 94 است و بجز بازیگری در عکاسی نیز فعالیت تخصصی دارد.

ریحانه پارسا فعالیت حرفه ای خود را از تئاتر و کارهای دانشجویی دانشگاه سوره شروع کرد، می گوید اینقد بلند پرواز بودم که یک روزی می دانستم موقعیتی برای دیده شدنم پیش خواهد آمد.

اولین و حرفه ای ترین تجربه رسمی ریحانه پارسا در تلویزیون با سریال پدر نقش لیلا شروع شده است، این سریال در سال 97 از شبکه دو پخش شد.

 


خبرداغ : زمان پرداخت یارانه آبان ماه 99 تغییر کرد + مبلغ جدید یارانه


 

پدر شغل آزاد و مادر خانه دار است ، بچه اول خانواد و دو خواهر کوچکتر از خود دارد.

خانوم پارسا فعالیت حرفه ای خود را از تئاتر و کارهای دانشجویی هنرستان سوره شروع کرد ، می گوید اینقد بلند پرواز بودم که یک روزی می دانستم موقعیتی برای دیده شدنم پیش خواهد آمد.

 

 

 

ریحانه پارسا و خواهرش حنانه پارسا

 

شروع فعالیت

خانوم پارسا فعالیت حرفه ای خود را از تئاتر و کارهای دانشجویی دانشگاه سوره شروع کرد ، می گوید اینقد بلند پرواز بودم که یک روزی می دانستم موقعیتی برای دیده شدنم پیش خواهد آمد.

 

 

 

اولین و حرفه ای ترین تجربه رسمی او در تلویزیون با سریال پدر نقش لیلا شروع شده است ، این سریال از تیر ماه 97 از شبکه دو پخش می شود.

 

 

ریحانه پارسا و بیژن امکانیان در سریال پدر

 

نحوه انتخاب برای سریال پدر

برای نقش لیلا در سریال پدر حدود 250 نفر که حتی برخی از آنها بازیگران شناخته شده بودند تست دادند اما در نهایت من پذیرفته شدم و خیلی خوشحالم.

 

خداروشکر توانایی های من به چشم کارگردان آقای توفیقی و نویسنده آقای عنقا آمد ، این سریال در تابستان 97 هر شب بجز جمعه ها ساعت 21:30 از شبکه دو پخش می شود.

 

 

 

 

 

 

 

 
 

منبع این مطالب از سایر سایت ها می باشد


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۴۰:۱۵ توسط:الهام مددی موضوع: نظرات (0)